Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
ohh cinta :D
Tuesday 5 June 2012 | 09:53 | 0 Rain[s]
assalamualaikum ,
 hadush penatnye baru balik pavi . 3 hari 3 malam menapak dekat sane . tidur hotel . bukan dengan balak err ! saye ada maruah lagi ! tapi dengan family . petronas taje . lain kali nak tidur hotel free kerjelah dekat petronas klcc . dekat klcc ada konsert world gas confrence music and light . masuk percume . 5hari pulak tu  . ada bunga api . huhu ..


tapi bukan nak cerite pasal tu . nak cerite pasal first couple aku time sekolah rendah dulu . name yang diberi ialah muhammad syahiir bin syafie . (sentiase aku ingat ) duduk dekat senawang , negeri sembilan . dia tue setahun dari aku . dia budak sukan tau . budak bola . even until now dia main untuk mssm . aku kenal dia dekat sekolah sk senawang . waktu tu aku darjah 5 dia pulak darjah 6 . agaknye rezeki aku , daerah dan negeri olahraga aku dapat pergi . termasuk lah dia . disebabkan tak pernah couple so aku tak berniat langsung nak carik lelaki nie . dia pun tak tunjuk respon dekat aku so mane la aku tahu niat hati dia .






selepas habis game negeri , 1 hari tu , tibe3 je aku kene panggil dengan pengawas darjah 6 . aku dah cuak nie , takut2 aku ada buat kesalahan displin , biasalh budak sekolah rendah .rupeye2 dia mintak biodata aku siap mintak jangan lupe letak no phone . nasib aku ada phone hitam putih tu  . bunyi macam pelik je tapi aku buat jela . seminggu selepas aku bagi biodata tu datang 1 surat . dulu sekolah rendah main surat2 tau 


*
. hye , boleh berkenalan . saya syahiir , sebenarnye saye minat dekat awak .awak dah ada balak lom ? boleh tak saye kapel dengan awak ?


disebabkan pengaruh rakan sebaye aku pun terime . siape tak nak terime ye tak . dia dah lah olahragawan dekat sekolah aku . budak sukan . aku terime jela . couple dengan dia secare tibe2 je name aku naik . semua orang kenal aku . pergh ! bangge gile . pernah tu lalu kelas darjah 1 ada budak tu cakap macam nie ehh akak tu awek olahragawan la . kau tahu tak ape perasaan aku time tu . kiteorang pergi game same2 . training same2 .waaa bestnye ! konon la couple dengan budak atas , budak lain nak kacau aku pun tak boleh nanti aku mengadu dengan abang i . haha . tapi dia romantik . pernah 1 hari tu dia bagi surat dekat aku , . dalam surat tu ada cincin and sampai sekarang aku simpan cincin tu  .


waktu sekolah aku pergi naik van , dia pulak bapak hantar . dah la datang sekolah lambat . kekadang tu aku tunggu je dekat luar semate2 nak tunggu dia sampai . huh , ada satu peristiwa dinding bangunan sekolah aku ada tulis name aku love syahiir . dekat block darjah 5 . entah siape tulis aku pun tak tahu . even sampai sekarang ada lagi . suke aku <3 . kalau dia training bola aku la budak paling gedik nak pergi padang . yela ,habis training budak bola semua bukak baju . pergh aku dekat situ kaku . hahaha . gatai na !!






pasar malam dekat sane hari sabtu dan tiap2 malam sabtu aku akan pakse nenk aku pergi pasar malam dengan harapan pergi pasar malam dapat terserampak dengan dia . dulu time dating lalu sebelah2 . macm tu la dating aku . selamat dari pegang2 atau perkara yang tidak sepatutnye :)


kalau diikutkan hubungn kiteorang nie tergantung . tak de siape pun yang mintak clash tapi disebabkan aku pindah duduk dengan mak aku dekat pj terputuslah hubungan kiteorang . tapi alhamdulillah walaupun bende tu dah berlaku 6 tahun yang lepas kiteorang still berhubungan sampai sekarang . dia manje , aku suke and yang penting aku suke dia maa :D

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post