Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
kem pusako
Thursday 7 June 2012 | 08:56 | 0 Rain[s]
tibe2 aku teringat pulak time kem darjah6 dekat kuala pilah . kem negeri . kem yang sanggup aku tolok pergi balo baling peringkat negeri . tulah first kem dalam hidup aku . best gile ! kiteorang main kayak la , buru hantu la , kawat la . macam2 aktivit extreme ! tapi nak kongsi 1 bende , kem tu toilet dia tak ada pintu . kalau nak mandi kene tutup gune tuala . nak buang hajat besar or kecil kene buang dekat bilik air yang jauh gile dari dorm . waden tu dah warning kiteorang awal2 , jangan buang hajat besar dalam bilik mandi tu nanti kene dende . tak sampai sejam dia cakap tah siape makhluk tuhan yang pandai sangat nie pergi buang hajat dia . semua budak dorm aku kene panggil . kene marah kaw2 punye . seperti yang dijanjikan dia suruh kiteorang calit taik tu sapu seluruh muke . semua ahli dorm aku wajib ! dan yang paling teruknye aku lah orang yang pertame kene buat . aku dah menangis , melalak , terpekit , terlolok , terkencing . semua ada . itulah mimpi ngeri dalam hidup aku ! bile dia sebut je name aku tersedu2 aku masuk dalam bilik air , tapi bile aku masuk , lahh sabun . sabun buku badan tu yang aku kene colek , sapu seluruh muke . buat suspen je . bile difikirkan balik kelakar jugak . buang mase je aku menangis ! huhh !!

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post