Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
tried ..
Monday, 12 March 2012 | 23:20 | 0 Rain[s]
hari nie tepat 13 march 2012 tepat dia mintak clsh kali yang seribu . penat la macam nie . sedih , sakit , semuanye ada . aku pun tak tahu macam mane nak gambarkan perasaan aku  nie huh . kalau tak sayang tak de aku marah2 dia kalau dia buat silap . tapi orang kate sayang boleh berubah tapi kenangan tinggal sampai bile2 . tapi macam mane kau nak tahu dia sayang kau ? betul ke dia sayang kau ? ape buktinye ? sayang yang macam mane ?

dia bile senang lupe aku , bile susah mule carik aku . nampak sangat dia tak seruis dengan aku . kenape kau buat aku macam nie setelah kau buat aku sayang kau . aku curik hati aku . kau dah mengayat aku . ape aku dapat at the end ? kau tengok la ada ke perempuan kat luar sane yang still sabar macam aku ?  yang kantoi cht kat fb tapi still boleh maafkan kau . boleh faham kau . kau keje , aku sekolah . kau tak de tpap . kau nk kenel perempuan lain  .aku diam je , tahan dan maafkan kau . ape yang aku buat hanye menangis untuk setiap bende yang kau buat .

malam tadi aku terpangil aku kau dengan kau sebab aku tak tahan . kenape susah sangat aku nak jumpe kau ? setiap kali ajak jumpe gaduh . dari labu ke rembau . jauh sangat ke ? kenape kawan kau boleh datang dari pj ke labu semate2 nak jumpe balak dia ? kenape bukan kau ? nie ke sayang ? mne pengorbanan kau . . kenape kau tak faham aku ? selame nie aku betul2 mempertahankan hubungan kite . akhirnye 10bulan je ?

ape kau cakap dekat aku dulu ? B BETUL2 SAYANG BB , B TAK KAN TINGGALKAN BB , BB PUN KENE JANJI TAK KAN TINGGALKAN BB . B AKAN JAGE BB . BB JANGAN SEDIH JANGN . RISAU . B SERIUS DENGAN BB . aku tak rase sayang kau . kenape kau terus simpan aku kalau dari dulu kau dah tak nak aku ? kenape kau tak cakap dari dulu ? kau bace dairy aku ape jawapan aku ?  BB , B SEDIH BACE DAIRY B . B RASE BERTUAH ALLH KETEMUKAN KITE . TERUKNYE B BUAT BB MACAM TU . MANE AYAT TU PERGI ? INSAD SESAT DUE JE ? APE JADI ? SEKARANG APE AYAT KAU BAGI KAT AKU ?

AKU NAK KAU TINGGALKAN AKU ? tu je wei ? berape juta kali aku tepon kau ? tapi ape kau buat ? bnde nie bukan sekali berlaku . bile kau mintak couple balik bile aku tny BETUL KE AKU NAK AKU ?KAU DAH LUDAH NAK JILAT BALIK KE ? jawapan aku TAKPE , B SANGGUP JILAt BAIK . janji tinggal janji ! kalau betul kau ada perempuan lain just go on je . terus terang dengan aku .bukan mudah nak carik perempuan yang sentiase menerime kedaan lelaki tu seadaanye . entah la . kau fikir la baik2 doe . nak marah pun tak gune . mamapus la hai . wasalamu .!

Labels:


Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post