Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
kecik pun comel la !
Friday 16 March 2012 | 03:34 | 0 Rain[s]
assalamualaikum ..
 kehadapan kawanku yang berada di senawang , negeri sembilan . adakah kamu dah keluarge berada dalam kedaan yang sihat ? saya bersama-same keluarge di petaling jaya sihat sejahtera . hahahahahaha ..
akehe dengan aku nie .? kepale aku pening sebenarnye . aiy maklum la nak keluar mak aku tak kasi . duduk je la rumah 274hours sehari ! heish . kalau aku tahu baik aku lepak semalam tak balik2 . hehe .cuit duduk rumah memang bosan . waktu kecik2 lagi best . petang2 je jalan . mandi sg la . panjat pokok la . main guli la , rondes la . ape lagi ? huh yang paling best curik buah makcik nie . musin buah je bukan main lagi  makcik tu balut dengan kertas la konon tak nak kiteorang curik . hadoi makcik kiteorg bukan bodoh meh . yang balut tu la kiteorang attack . hahaha ..


alahai rindu la pulak waktu sekolah rendah . dulu aku jenis pemurah tau . mak aku tiap2 hari belikan aku warne pensil sebab aku selalu bagi warne pensil aku dekat orang . sampai 1 tahap tu mak aku marah aku sangat . dia balik kg , dia tanye aku warne pensil mane bile aku jawab je bagi kawan dia terus kejar aku 1 kampung . nasib aku lari kuat . last2 aku merajuk . aku pergi belakang rumah panjat pokok jambu tak turun2 sampai la malam . kesian nenda kene pujuk aku . ada lagi , tiap2 tahun hari jadi aku lah yang paling grand kat kg tu .  makanan wajib , satay , cumi ,air gas . sementare tunggu satay masak . sempat lain aku main khawin2 . aku paling suke jadi pengantin . tapi pure2 malu . aiy konon kawan aku cadangkan aku jadi penganti aku pure2 tolak . padahal dalam hati ya allh bestnye ! bile nak bersanding tu budak nie suruh aku pengang tangan ! dulu pengang tangan pun malu tau . berpeluh tangan aku . malam tu aku tidur dalam iman . senyum je sampai bangun pagi esok . hehehe ..


nenda aku rock . pagi tu agak2 aku malas nak pergi sekolah dia diam je . tapi esok aku macam kene bjumpe dengan malaikat maut . cikgu aku bapak garang . boleh terkencing aku kene marah . tapi nenda kan geng aku . we in the team bebeh ! dia tulis la surat . konon enna vee tidak hadir ke sekolah kerane demam . lepas la aku . dulu aku pelik betul . aku suke mamat nie , dia suke minah nie tapi minah tu tak suke dia pun suke mamat lain . kenape dah besar tak mcm tu er ? ada 1mamat tu aku minat dia gile vavi . ehh ramai la minat dia sebab dia hot stuff la dulu . name dia  AHMAD AFFIFFUDDIN ASHMAN BIN HAJI ALIAS . hafal wow ! wktu tu dia single boleh pulak buat tarik pemilihan awek . waktu tu smue perempuan berkumpul la . dia nk pilih siape awek dia . kelakar gile . tapi aku tak dapat pun . tapi dia tu pengawas perpustakaan . kadang waktu rehat saje je pergi pinjam buku . padahal nak jumpe dia .


aku ingat lagi . tahun pertame sekolah rendah diwujudkan pafa waktu aku darjah 4 . hadoiyai kerajaan nie . dah la waktu tu hangat cerite bawang merah bawang putih yang siska aliyah tu . cerite tu start pukul 2.30 petang. pafa aku mule pukul 3 . rase nak ponteng je tapi sanggup aku tak ponteng sebab imam solat zuhur tu mamat yang aku gilekan nie . memey la . dari tengok bwang merah bawang putih baik aku tengok dia . kadang tengah sembahyang boleh pulak senyum . memang kelakar betul la . aku harap bende tu boleh berulang . sekarng budak2 main ps2 la , iphone la . kan elok mandi sg . skrg sg pun aku tak jumpe . longkang besar mcm dekat kl sentral tu aku jumpe la . tak pe . kecik2 pun comel :)

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post