Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
1 hari dalam penjara .
Monday 6 February 2012 | 18:31 | 0 Rain[s]
kejadian  bermula pada 4februari 2012 . patutnye tidak manis diceritekan bende nie tapi wahai kawan2 ku sesungguhnye aku tidak mahu engkau semua melalui perkare sebegini bacelah dan buatnye sebagai pengajaran hidup supaye tidak menyesal dikemudian hari . :)


hari tu aku pergi wetworld .  aku dari kampung arwah ayah aku kat rembau . hari jumaat dari asrama aku terus balik sane . tapi silapnye aku tak bagi tahu keluarge aku yang sekolah bagi cuti sampai selase . dengan ambik sikap sambil lewe aku dan kawan2 aku pun plan la . hari sabtu wetworld pukul 2 . tapi biase lah janji melayu tetap mewarisi dalam diri aku . hehe . keluar rumah pukul 3 . sampai wetworld kolam air panas pedas tu dalam 3.30 . tuptaptutap tukar baju last3 pukul 4 baru la aku basah , dengan beli pelampung lagi akhirnye pukul 6 baru lah aku keluar dari wetworld tu .


nie 1 pengajaran . kalau keluar dengan lelaki jangan la bagi dia tahan bas akibatnye 2 bas korang lepas . nak jugak kaum hawa yang handlekan . kesudahannye mandi tadi tak makan bergendang gendut la perut masing . nak2 lagi tunggu bas yang berjanggut tunggu tak sampai2 lagi nie . finally nak dekat magrip baru muncul la bas tu . ape lagi dengan pantas nye aku tahan la . nasib berhenti . kalau tak berhenti nak aku kejar sampai term . heish geramgeram !


sampai dekat term tu dengan sprinternye masing2 carik kedai makan . kedai yang aku makan tu dah la tak sedap , sikit , mahal pulak tu . hai siape la pilih makan kat situ . menyesal aku ikut . tapi dah lapa .mahalpun mahal la  balun saja lah labu . dah makan ada pulak cadang nak tengok wayang . sumpahan kum kum konon nye . aiy kaye pulak masing2 hari tu . nak tengok wayang . wayang statr pukul 9.40 tapi korang tahu buat pertame kalinye tengok wayang boleh blackout . dah macam kat asrama aku dah . 


dari term 1 sanggup kiteorang jalan kaki ke term 2 konon nak jugak tengok cerite tu . punyelah dasyatkan ?
tapi tanpe disedari jam menunjukakn pukul 11lebih . adoi . dalam fikiran aku . nak balik rumah ke tak ? aduh . nak balik rumah takut kene marah . tanpe fikir panjang overnigt la kirenye . tapi korang tahu tak ? korang jangan mengade nak overnight la bagai sebab tidur kat rumah lagi best dari overnight ! buat sakit tulang je .


disebabkan hal itu . aku bercadang nak balik jelebu . nak tidur sane kononye . tapi tahu ape terjadi ? dalam perjalanan . sampai je kat jeram toi aku dengan kawan2 aku kene tahan . urm polis carik makan . biase la . dia check sane sini la . nak tengok ic la . ic aku dah la hilang . sebab tak de ic aku kene tahan kat balai polis klawang . aku tak boleh dilepaskan selagi penjage tak tuntut aku .


bila polis baru tu tarik aku jumpe koperal jelebu . aduhai , dia maki aku kau2 la . hati aku yang batu niepun boleh berderai . menangis teresak2 kau tahu . nak tak nak terpakse lah jugak aku bagi no mak aku . dari 12malam aku kat balai sampai 12 tengah hari baru aku dibebaskan . waktu tu lah aku demam and waktu tu jugak la baru aku rase macam mane hidup dalam penjare . tersekse ! 


tapi yang kelakarnye disebabkan aku BUDAK PEREMPUAN YANG SEDANG MENANGIS KETAKUTAN ada 1 polis nie dia pujuk aku gune teady bear , siap main cak2 . dah macam taska pulak . nasib aku demam . moral of the story ,tolong la pk dalam2 sebelum nak buat sesuate . sumpah aku fobia dan menyesal yang teramat . the most prefect day become worst ! betul ke bi aku nie ? hehe . tapi 1 je aku nak cakap thnk you so much kat semua kawan2 aku yang bertungkus lumus nak bebaskan aku and non-stop tanye info pasal aku . bukan sorang tapi ramai sampai tak terjawab aku . korang penguat aku supaye jadi berani menepuhi perlbagai dugaan and menjadi seorang yang lebih matang . LOVEYOU FRIENDS :)

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post