Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
this damn thing keep on me !
Monday 2 January 2012 | 09:09 | 0 Rain[s]
Dah 2 hari since new year hidup aku macam nie . buat hal aku je . aku tak keluar bilik . orang mesej aku pun aku taklayan . makan pun makan ape yang ada dalam bilik aku . kalau ada roti and biskut so tu je la . minum air kosong . aku hanye keluar untuk ke toilet . bertegur dengan mak and bapak tiri aku langsung tidak . esok first day sekolah tapi tahu tak , aku tak de kasut sekolah lagi.


bile aku buat hal diaorang marah bile aku duduk diam pun diaorang marah . aku tak faham la . adik aku yang umur 7bulan tu asik menangis je . aku perasan bile aku gaduh dengan mak or bapak tiri aku dia mesti menangis . bile mak aku membebel kat aku dia tarik mulut mak aku tak pun dia bising sekali . tadi aku keluar nak ambik air adik aku cepat2 merangkak datang kat aku sambil senyum . buat aku rase nak menangis je .  tapi malangnye bapak tiri aku tarik dia dari merangkak kat aku .


bapk tiri aku marah aku sangat dia masih salahkan aku sebab semua yang terjadi . aku malas la nak ambik port buat aku sakit hati . aku tak nak keluar bilik nanti aku gaduh dengan dia , nanti dalam hati aku maki dia nanti aku yang berdose . dia nak kutuk aku ape ke , nak kate spm aku gerenti fail ke . suke hati dia la . aku berusaha sedaye upaya . ape aku buat dia tak payah tahu . tahun 2012 nie aku akan buktikan dekat dia . belajaran aku boleh berjaye .


kate2 mak aku keluar dari mulut dia kadang2 buat aku tersentap . dia kate aku MELAMPAU . macam teruk sangat aku nie . dasyat betul semua yang berlaku kat aku nie . duit aku tak de . semua benda tak de . aku nie remaje . jangan marah , jangan tengking nanti kite memberontak . cube cakap elok2 mesti hati kite lembut nak dengar . makin hari aku lalui semua yang keseorangan . sebab tu aku mudah menangis . time nie la saat aku memerlukan seseorang , aku boleh gaduh dengan diaorang . aku tak boleh simply cerite masalah aku kat orang . mulut dan hati orang kite tak tahu .


dengan siape aku nak mengadu ? setiap mase aku cube tahan . aku tak nak jadi lemah . terlalu ikutkan perasaan . ape orang nak cakap , ape orang nak kutuk dipersilakan . umur aku 16 tahun dulu 13 tahun yang lepas nenda yang jage aku . bile mama ambik aku tak sangke sampai macam nie aku rase . dah tak de kasih sayang da aku rase dari kedua ibubapa aku . papa pulak terlalu pergi terlalu awal . entah la kawan . hati aku sayu . menangis dah tak berlagu . orang kate aku sentiase nampak happy , hidup serbe cukup tapi korang tahu tak ape aku rase . sesuatu yang aku sembunyikan dari korang ? sebab tu bile aku lepak dengan korang aku tak nak fikir pasal masalah aku biar aku puas2 enjoy dengan korang SEBAB KORANG PENYUBAT AKU :)

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post