Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
someone like you !
Thursday 26 January 2012 | 02:33 | 0 Rain[s]
name dia muhammad syafiq bin ridzlan . duduk kampung lbj , negeri sembilan . aku kenal dia kat sekolah zaba . sekolah asrama yang sucks gile babi ! al-kisah sudah 8 bulan aku relationship dengan dia . aku setia , aku sayang dia gile babi ! tak pernah aku layan mane2 lelaki macam dia . tapi boleh dia tinggalkan aku .

kalau korang nak tahu . hati perempuan nie dia istimewa . ape lelaki buat mesti dia dapat rase . tapi tak nak mengaku . entah la . sakit sangat hati aku nie . dia boleh tinggal kan aku macam tu je . dia tak fikir atau tak bagi mase untuk aku berfikir .pk la kite dah lalui macam2  selame 8bulan . mak bapak , pernts semua dah tahu . dulu cakap cinta mati la . taik ! sekarang clsh jugak ! macam bodoh ! B TAK KAN TINGGALKAN BB TAPI B TAKUT BB YANG TINGGALKAN BB ! taik ! sekarang siape tinggal siape  bhai ?? ! setiap mase aku fikirkan kau . lagu kite . tempat sejarah kite . ape kite buat . pk aku tak de perasaan agaknye !

dah ramai kawan aku keluar . dengan fizie la , syamir la , amirul la . cube untuk lupekan kau . tapi ape jadi ? bile aku keseorangan aku ingat kat kau balik . sial la kau jantan ! kenape aku sangkut kat kau er ? patutnye aku teruskan je niat aku nak game kau dari mule lagi tapi sebab aku sayang kau aku  tak sampai hati . susahnye aku nak terime semua nie ! kau seronok2 aku macam bodoh menangis sebab kau ! kau tulis kat status fb kau seolah2 kau tak bersalah . semalam seharian kau tak mesej aku mestilah aku syak kau msej perempuan lain . tapi kau bersumpah dengan aku . tak mengaku . akhirnye kau ckp jugak , mesej dengan azwa !

aku tak marah la kalau kau nak contact perempuan tapi boleh tak kau bagi tahu aku ? jawapan kau clsh dengan aku senang je kan ? sebab bosan . wah ! sakai la kau . dulu aku tak terime kau , kau merayu suruh terime sekarang ape cerite keling ? mane janji kau ? janji sekadar janji ! gatal siut telur kau ! dah la . sumpah sedih tahap gaban . ape aku taip ialah ape yang aku rase . aku cube lupekan kau . dan fikir keburukan kau .supaye dapat menolong aku untuk lupekan kau .

birthday aku and tarikh tepat 10/1 kau mntk break . sedangkan tu hari yang aku nanti2 kan . kawan aku kumpul duit beli hadiah untuk awek dia tapi kau hadiahkan aku clsh .sikit pun kau tak berusahe untuk aku . kalau aku orang yang penting dalam hidup kau . macam nie ke kau layan aku ? sejak kite couple balik buat kali yang ke sejuta . kau layan aku macam wujud tak wujud . bile aku tanye kau bosan kau jawab tak . bile aku tnye sayang kau kat aku kurang ke . kau jawab tak . kan bagus kau cakap awal2 ?

kenape kau bodoh sangat huh jantan ? tak pe . hari nie hari kau . kau happy lepaskan aku . kau gembire cht perempuan lain . tapi aku sumpah kau 1 hari nanti kau akan rase ape aku rase . tapi lebih perit . kau dengar tak ? aku nekad hubungan kte kekal setahun tapi sayang hanye 8bulan . terime kasih atas segalanye . hati aku yang kau sakiti . betape peritnye aku tanggung . smue yang aku taip nie hanye untuk memuaskan hati aku . kau bawak aku jumpe mak aku . kau kenalkan aku dekat family kau .

masih aku ingat bunga yang kau bagi . sampai sekarang aku simpan .ternyata aku harus tempuhi dugaan ini . mungkin kau layan aku macam bodoh , kau tolak aku depan orang ramai . kau malukan aku kat kl sentral . bukan niat berdendam tapi tak ku maafkan . cukup tersekse . jangan kau sesekali hubungi aku walaupun aku mengharapkan . it's over . hate you hell . you fuck . assalamualikum . ! now enna vee totally single :(

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post