Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
papa ..
Thursday, 26 January 2012 | 22:14 | 0 Rain[s]
hari nie aku bangun awal gile . pukul 7.30 mate aku dah terbeliak . bangun pagi2 pun sebab nak melawat kubur arwah ayah aku . alang2 aku kat kg baik melawat sekali . dah 8bulan aku tak melawat . maklum la . jarang balik kampung sekarang nie . tibe sahaje aku kat tapak perkuburan tu , aku terus pandang ke arah kubur arwah ayah aku . ternyata dari jauh terlihat kuburnye .

aku tengok cermin sambil betulkan tudung aku . dengan tak mandi pagi aku teruskan perjalanan aku .  panjang2 rumput kat kubur tu . aku cabut dan bersihkan kawasan sekalilingnye sambil membace doa2 dari al-quran . habis 70 kali aku bace al-fatihah  , 11kali suruh al-nas dan 7 kali ayat kursi terus aku simbah air dari kepale ke kaki sambil air mate aku menitik .
dalam hati aku sentiase mendoakan kesejahteraan arwah ayah aku di dunia yang lain . PA , VEE DATANG NIE . PAPA SIHAT ? PAPA NAMPAK KAN VEE DATANG ? MAAFKAN VEE YE PA DAH LAME TAK LAWAT KUBUR PAPA . KADANG TENGAH BELAJAR TIBE2 VEE MENANGIS TERINGAT PAPA . VEE AKAN SENTIASE DOA PAPA KAT SANE BERSAME ORANG2 YANG BERIMAN . VEE MINTAK MAAF KALAU HIDUP VEE DI DUNIA INI MENYISA PAPA DI SANE . SESUNGGUHNYE VEE LALAI . PAPA JAGE DIRI . VEE SAYANG PAPA . RINDU PAPA . ASSALAMUALAIKUM PA . VEE BALIK DULU .


aku pergi dengan hati yang sayu . aku terfikir . korang ada ayah , korang benci ayah korang tapi patutnye korang beruntung sebab ada ayah . tuhan bagi korang duduk dengan ayah lagi . allah bagi peluang korang hidup dengan dia lagi . sedangkan aku . umur 2 tahun ayah aku dah tak de .

mane la aku ingat segalenye tentang dia . aku tanye korang umur 2 tahun korang selalu buat ape korang ingat tak ? so hargai la orang didepan korang sebelum dia tiada disisi untuk selamenye . assalamualaikum :)

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post