Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
aku nie siape ?
Monday 30 January 2012 | 18:41 | 0 Rain[s]
HAYATI LAH PERJALANAN KISAH HIDUPKU DENGAN SI ( DIA )

10 may 2011 , tarikh yang sentiase aku ingat . tarikh dimane aku diberi hadiah yang paling aku suke . iaitu DIA . dia datang tanpe diundang mahupun diduga . tanpe aku sedari hatiku terpaut kepadanye . dengan care layanan nye , dia membuatkan aku sayang dia .

tapi ............................
suatu ketike apabila aku melihat facebooknye (fb) kantoi dengan aku dia chat dengan perempuan lain . dengan mate aku sendiri membace komen2 mereke . DEAR , I MISS YOU . JOM WC . sebelum nie dia pernah mengate dia tak pernah ada skype tapi dengan perempuan tu dia wc melalui skype . berguguran air mate ku membace dengan mate aku sendiri . hancur lebur hatiku menatap ucapan dia terhadap gadis itu . lelaki yang satu2nye aku setia , yang aku sanjungi dan yang paling aku sayangi tapi rupe2 nye dia berlaku curang terhadapku .

demi sayang , dia meminta rujuk . aku sanggup menerimanye walaupun disakiti dengan perit sekali . tepat 4juanuari iaitu hari jadiku . aku sangat menanti2kan dia lah orang yang pertama yang mengucapkan hari kelahiranku tetapi alangkah malangnye dia langsung tidak mengeluarkan kate2 yang aku nanti2 kan . penantianku amatlah memediahkan lagi2 menghadiahkan aku dengan lafaz PUTUS .

tepat tarikh 10 januari 2012 . tepat 8bulan hubungan kami sekali lagi dia menyakiti aku . dia meninggalkan aku . pergi tanpe diminta , tinggalkan aku dengan keadaan bersendirian dan melayan perasaan ku sendiri . membiarkan aku dalam keadaan hubungan yang tergantung .

selepas dicaci , dibenci , dimaki , dihamun , ditinggalkan dan disakiti tiada lagi air mate yang aku titiskan . disaat aku berhiburkan hati yang lara bersame kawan2 ku secare tibe2 dia menghantarkan hikmat pesanan ringkas . dia meminta untuk dilepaskan . alangkah terkejutnye aku diminta sebegitu rupe . menggigil lutut aku membace setiap perkatan yang dihantar .  aku merase seolah2 nyawaku dicabut dengan kejam dan dibiarkan jasat terkulai disitu .

aku menangis bersendirian , melepaskan kegeraman aku terhadap dia di blogku . pada malam hari dia meminta lagi untuk kembali . saat itu la aku tunggu2 walaupun disakiti berulang kali namun hatiku masih mengharapkan dia masih dalam hidupku lagi .

tapi ...............
setelah berulang2 kali diperlakukan sebegini aku sentiase memberi peluang untuk dia berubah sikapnye tapi setiap peluang yang diberi tidak pernah dihargai dan dengan senang dilafazkan kate bosan terhadapku . adakah ini salahku ?  mengape aku mengharpkan dia , masih menyangi dia ? mengape dia yang aku jumpe ? mengape dia yang hadir dalam hatiku ? mengape juga aku menjadi mangse kepadanye ? \dan mengape juga dia yang selalu aku inginkan ????????????

sedangkan aku dilayan sebegini rupe . sedih perit aku menanggung sendirian . bukan wang ringgit yang aku minta cume layanan yang baik dan ikhlas dari hati . andai kau  membace blogku sedarkah engkau perlaku aku sebegini ? ??............. :(

SEKIAN .

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post