Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
true story :(
Thursday, 29 December 2011 | 08:50 | 0 Rain[s]
orang kate blog nie tempat luahan segale cerite . tapi tak baik cerite 100%  cerite panjang2 pun orang tak nak bace . tapi enna tak tahu nak cerite kat siape da . nak cerite kat mak . enna duduk dengan mak pun 3 tahun je seumur hidup . selebihnye nenek jage . nak cerite kat kawan . siape yang boleh enna percaye ? nak cerite kat boyfirend boleh ke dia faham ?

sedihnye malam nie . rase sayu je hati . nak menangis ditahan . takut mak tahu enna sedang sedih . enna nie ibarat anak tunggal . adik ada tapi 1 tahun pun belum lagi . semua benda tanggung sendiri , simpan sendiri . so bile ada bf dia la pendengar cerite enna . nak tak nak kene dengar jugak .

papa dah lame meninggal . since umur enna 2 tahun lagi . setiap kali gaduh dengan mama enna harap papa boleh sentiase ada dengan enna . mule2 papa meninggal . mama kerje teruk nak besar kan enna sorang2 . enna faham . walaupun hati mama berat untuk hantar enna rumah nenek tapi dia terpakse . sejak tu umur 2 tahun hinggalah darjah 6 . enna dibesarkan oleh nenek .

kadang sekarang enna tertanye-tanye mama nie macam mane orangnye ? kenape nie macam nie ? yelah duduk dengan nenek memang manje . nak terime ayah tiri pada mulenye memang agak ganjal . tapi enna fikir , enna tahu enna dengan mama tak rapat . enna selalu buat dia sakit hati so enna kene terime papa baru untuk jage mama nanti .

bukan semua benda mama tahu tentang enna and bukan semua benda enna tahu tentang mama . tapi enna bangge mama dapat besarkan enna . menjadi mak and bapak dalam mase yang same . bukan senang nak jage anak yang degil , keras kepale macam enna . lepas dah luahkan semua nie enna rase lege . semua kesedihan dah terluah . thnks dairy onlines <3

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post