Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
rindu arwah papa.
Friday, 16 December 2011 | 06:53 | 0 Rain[s]

MAZLAN BIN SULAIMAN . itu name arwah ayah aku . sumpah rindu arwah ayah aku . kenape lah awal sangat dia pergi dari hidup aku . aku baru umur 2 tahun 2 bulan waktu tu . kadang bile aku gaduh dengan mama aku sentiase berharap arwah ayah aku sentiase berada disisi aku . kalau ada mase mesti aku melawat kubur arwah ayah aku kat rembau 

Dulu sebelum ayah aku meninggal dia selalu sangat bawak kerete or motor dekat dengan lori . mak aku mesti marah arwah ayah aku .  PA , KENAPE ASIK BAWAK DEKAT LORI NANTI TERMASUK KANG . tapi ape arwah ayah aku cakap ?  TAK DE LAH . TAK MASUK PUN .  memang betul pun . waktu dia meniggal dia memang tak masuk bawah lori . kawan dia yang masuk .

Hari arwah ayah aku meninggal mak aku kate aku langsung tak tegur dia . pandang muke dia pun tak . papa yang datang dukung aku . sebelum dia pergi kerja aku mintak dia popcorn untuk bawak balik rumah . YE PAPA JANJI PAPA BAWAK POPCORN UNTUK VEE YE ? PAPA PEGANG KUAT2 POPCORN TU . tak sangke popcorn yang aku mintak tu bertaburan kat atas badan dia bile dia meninggal . popcorn yang berwarne kuning menjadi merah sebab darah papa . tapi popcorn tu masih papa pegang hingge hujung nyawanye .

3BULAN  untuk pulihkan aku dari papa . tiap2 hari aku tanye kat mama PAPA MANE ? KENAPE DIA TAK BALIK ? waktu dia di bilik mayat aku tanye mama  , MAMA KENAPE PAPA PAKAI KAIN PUTIH ? DIAORANG NAK BAWAK PAPA PERGI MANE ? 

Kate orang tak baik menangis untuk orang meninggal tapi kadang aku tak boleh kawal rindu aku kat papa . vee sentiase berdoa untuk papa . walaupun mama baru khawin tapi vee percaye dalam hati mama masih ada papa . kan ? papa , vee mintak maaf kalau sepanjang vee hidup kat dunia nie papa sedih dengan perbuatan vee . vee tak sengaje . semoge papa tenang dan diletak kan dengan orang2 yang beriman . nanti papa tunggu vee ye . vee datang . vee tahu papa tahu vee sayang papa sangat2 . terime kasih dekat ALLH sebab memberi peluang dekat vee selame 2 tahun 2 bulan hidup bersame papa

                 AL-FATIHAH ( 1996 - 1998 )

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post