Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
new year 2012
Saturday 31 December 2011 | 23:29 | 0 Rain[s]
Semalam new year yang paling sucks berlaku dalam hidup aku ! aku tak nak bagi tahu pape . just nak cerite pasal bapak tiri aku je . ikutkan hati aku dah ku maki , dah ku marah , dah ku benci , tapi aku sabar . aku terime dia sebab mak aku tu je . sebab suke ? ohh tidak aku langsung tak de perasaan ape2 kat dia . ape dia nak buat lantak la bukan hal aku . yang penting jangan kacau hidup aku sudah !


dulu walaupun dia marah aku tak de lah aku benci marah sampai macam nie sekali . sorry to say la . aku bukan malaikat boleh sabar , diam and buat bodoh je . aku manusia yang biase yang tahu tahap kesabaran dia dan tahu marah . sekarang aku  nk cerite kenape aku benci sangat kat dia . tapi before aku cerite korang nak kate aku jahat ke , kurang ajar ke . so what ? cakap la . korang tak tahu ape aku rase dan korang tak tahu macam mane hidup dengan bapak tiri yang tibe2 muncul setelah 15 tahun tak ada ayah . fikir2 dan renung2 kan lah ye . 1 day if korang rase meh bagi tahu aku . same tak agaknye .


semalam aku kelaur new year dengan kawan2 aku . waktu new year tu . aku pengsan , menangis . macam orang bodoh kau tahu tak ? then aku lepak kl sentral sebab nk rilek kan . kan tadi pengsan . sekali lrt yang aku naik tu lrt last . aku dah kelam kabut da . carik teksi rm35 nak naik bas pukul 6 pagi . aku tak tahu nak naik ape da . ayah tiri aku call2 . aku takut nk cakap . bateri aku low alang2 tu aku terus matikan . 


tak lame tu . kawan2 aku lapar . budak nie nak belanje aku makan mcdy . ok jom la . pukul 3 makan mcdy kat kl sentral , dengan kaki aku sakit , sakit hati . ehh semua la sakit . waktu aku pengsan budak nie bukak kan tudung aku so aku tak bertudung lah lepas tu . tengah sedap2 makan aiskrim sekali aku tengok bapak tiri aku dah ada kat depan . bapak aku datang2 je dia boleh marah kawan2 aku depan orang ramai ? dia kate ape tau ? SEBELUM BENDE NIE PECAH BAIK KAU BALIK SEKARANG . aku pakai kasut buat muke ketat terus bla . sepanjang nak balik ke kerete dia ber aku kau dengan aku . sampai la dalam kerete tapi tak habis lagi sampai kat rumah pun belum habis . penjang gile . telinger aku dah naik panas da dengar .. fikir hormat aku diam la .


dekat rumah mak aku bebel2 . bile aku pengsan dia kate aku kencing dia . tak percaye pergi tanye orang yang jage aku sendiri la . dah terus terang tak nak percaye . then bapak tiri aku kate aku lepak kl sentral sebab ada syafiq . aku terhegeh2 kat dia . ehh beragak la sikit ayat dia tu . fikir la sikit . marah2 aku pun aku boleh bersabar . bile aku diam dia kate nak sepak aku . urmm ..keluarge aku , mak aku , nenek aku , makcik aku , sesiape je pun tak pernah nak sepak aku . dia apehal ? ape hak dia ? baru hidup dengan aku 2 tahun dah berani . dia tak fikir ke ape dia pernah buat kat aku ? punce ape aku lari rumah ? itu PERBUATAN bapak ?  nenek aku pun pernah tengok depan mate sendiri la . aku kene aku menangis2 . itu maruah aku dan diri aku .


dah la . aku tak anggap kau bapak aku . PAPA tu just PANGGILAN je . sebab mak aku suruh . aku tak tahu kenape aku dah benci kau . pagi2 lagi aku tengah tidur kau memekak kat aku . waktu kau gaduh dengan mama . kau cakap ape ? KITEORANG NIE MENYUSAHKAN KAU . lepas tu kau cakap kat mak aku  I BENCI YOU . sekarang aku nak tengok muke kau pun aku menyampah . kau bapak tiri aku je bukan bapak kandung . habis cerite kau . k salam .

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post