Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
miss sekolah rendah :(
Wednesday 7 December 2011 | 09:40 | 0 Rain[s]

sekolah kebangsaan undang jelebu  2003-2006

pergh semalam bukan main jiwang lagi aku . tulis bukan main . aiy maklumlah . perasaan yang tak terkawal . hehe . . now , i has something to shared with you . i stiil remember when i was in primary school . haha lawak gile . waktu aku darjah 1 . aku takut nak pergi sekolah . bayangkan waktu perhimpunan semua beratur dalam barisan tapi aku beratur dengan mak and nenek aku sebelah bendera , and bila diaorang menghadap bendera nak nyanyi lagu secare tidak langsung diaorang akan menhadap aku . tiap2 hari nenek aku kene teman aku belajar dalam kelas . kalau dia balik aku nak ikut . one day nenek aku cube balik secare senyap2 . tidak lame kemudian aku lari keluar kelas ikut dia . cikgu zuridah , cikgu bm aku waktu darjah1 ( sentiase ingat dihatiku ) nak tahan aku tapi malangnye aku tarik tudung dia sampai tercabut . haha . then after 3months kat sekolah tu barulah aku boleh pergi sekolah dengan biase . its so funny . malu gile . macam mane lah aku jadi macam tu ?? and disebabkan hal itu semua orang kenal aku sebagai BUDAK TAKUT NAK PERGI SEKOLAH . sampai pakcik bas pun kenal tau abang sudin . aku ingat lagi . pape pun itu kenangan . now i already 15years old and become 16th . just has 2more years . SO BUDAK SEKOLAH KENE PERGI SEKOLAH :)

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post