Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
lelaki idaman .
Thursday 29 December 2011 | 03:05 | 0 Rain[s]
 hayyaw ! me enna vee . this time aku nak cerite pasal lelaki idaman . setiap manusia dimuke bumi ini pastinye berpasangan tetapi bergantung kepade ciri-2 yang dimahukan . sekarang remaja couple perkare normal bukan macam dulu2 zaman nenek moyang . mak bapak yang tentukan. zaman dah berubah dunia dah maju
 aku macam korang jugak mempunyai keinginan dan ciri-2 yang tersendiri . fyi , bab2 lelaki aku memang cerewet . that's why aku susah nak cari couple . yang betul-2 aku setia , yang betul-2 aku sayang and yang betul-2 jadi hak milik kerajaan cik enna vee .

 nak kate aku bajet ke sebeb berlagak macam khairul fahmie nak dekat aku , tapi motif nye kite sebagai seorang perempuan harus lah meninggikan martabat kita jangan simply je nak cair dengan lelaki . perempuan yang cepat cair dengan lelaki ada perempuan yang senang kene game ! ingat tu . kalau kite jual mahal baru lah lelaki tu berase berharga dapat kita . tapi nak terime lelaki pun mesti la memilih . tak kan lah mat ganja kau nk jadikan teman hidup . nanti orang makan nasi kau makan ganja . 
silap hari bulan duduk hotel besi .
 so for me . ciri-2 yang aku nak kene lebih dari cukup sebab aku yang memilih untuk yang terbaik untuk aku . so hye guy out there rase2 korang ada tak ciri-2 macam nie :-)
 
  • seorang yang jujur
  • pandai memujuk
  • romantik :p
  • BUKAN PANAS BARAN !!
  • memahami
  • matang
  • berbudi bahasa
  • tidak mementingkan diri
  • pandai dressup
  • boleh bawak berbincang ,

adakah anda mempunyai ciri-2 tersebut ? maaf borang pendaftaran telah diisi . haha . macam bagus je aku nie . ikutkan banyak lagi . untuk keterangan lanjut nanti aku post kau rumah korang . haha . my love is only one . once you be mine forever is mine . LOVEYOUSUPERMAN <3

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post