Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
it's all about me :)
Wednesday 28 December 2011 | 00:59 | 0 Rain[s]
 Assalamualaikum for muslim and hye for non-muslim . Nama diberi Viqka Farhana Binti Mazlan . Dilahirkan pada 4 january 1996 . Mempunyai 2 orang adik beradik and sudah semestinye Enna yang pertama . Mak same bapak lain . Makanan kegemaran nasi ayam and laksa . Minuman kegemaran jus buah-buahan . Pertama kali menjejaki sekolah di sekolah kebangsaan undang jelebu . Sampai darjah 4 . Masuk darjah 5 and 6 di sekolah kebangsaa senawang . Kedua-duanye terletak di negeri sembilan sebab waktu tu duduk dengan nenda . Masuk je form 1 sekolah dekat selangor sekolah menengah kebangsaan sri permata . Tapi masuk form 3 tah mane sesat pulak dekat sekolah sukan negeri sembilan sekolah menengah zaba .

 Dah ? semua dah tahu dah ? cara cerite skema lah pulak kan ? ok back to normal ! minggu nie aku nak ceritekan sedikit tentang diri aku . dalam ym , fb , skype , twitter , blog . semuanye enna vee . siape enna vee ? budak mane ? tak kenal lah dia . ini lah masenye korang tahu serbe sedikit pasal diri aku . first question 

  1. ape kah maksud VIQKA FARHANA BINTI MAZLAN ?
  • jawapannye VIQKA tu name favourite watak france yang mak aku suke waktu dulu-2 . FARHANA ? maknenye KEGEMBIRAAN . MAZLAN pulak ? itu name bapak aku daa .
  1. taken or single ??
  • of course la taken , kau ada kenal ini budak ? name dia MUHAMMAD SYAFIQ BIN RIDZLAN . Duduk kampung LBJ . yang ni aku punye . asal ? tak puas hati ? nak ambik ? kalau dah lame hidup meh la menghadap :D
  1. no telefon ??
  • nak no rumah ke no fon ? no fon lah ye boleh sms . jangan risau ianye maxis sahaje . 0118645646789021 . kalau korang telefon dapat datang rumah aku mintak 100 . haha memang tak la .
aku rase nie je kan 3 soalan yang korang selalu tanye kan . tak kira la aku keterunan raja ke , jangan risau aku sentiase friendly dengan korang . dah la blog aku dah merapu lah ngekk ! tak ada idea . hari nie tajuk blog cerita keling .. UNTUK KETERANGAN LANJUT SILI HUBUNGI SAYA DI TALIAN 

  • YM = enna_vee@yahoo.com
  • FB = enna vee iii
  • SKYPE = enna.vee
  • TWITTER = enna vee
KERJASAMA ANDA AMAT KAMI HARGAI . TERIMA KASIH :)


Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post