Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
i always love you
Friday 9 December 2011 | 05:50 | 0 Rain[s]
dekra lovato , enna vee and kitty bieber gucci <3 ! i love you !

hye guy , this time i wanna share something very touch to me .  i have 2 cousin that are very closed with me . first dekra lovato and kitty bieber gucci ( fb's name ) . cakap melayu la . senang and faham . hihi . kiteorang rapat sejak kecik lagi . main khawin2 sesame . jalan sesame . sedih , gembire .mandi hujan sesame , semua sesame .kiteorang lebih dari adik beradik . walau aku duduk pj and diorang duduk negeri sembilan tapi setiap kali cuti sekolah aku akan datang sane untuk luangkan mase dengan diaorang . kalau ada salah kiteorang terluke sebab lelaki . dekra lovato nie lah akan maki habis habisan backup cousin dia . aku ingat lagi 1malam tu kiteorang tidur rumah dekra lovato lepas tu kitty bieber gucci nie boleh main kentut paling kuat and beralun dengan dekra lovato . yang aku nie pulak bajet tak nak main konon permainan tu tak matang . kiteorang 3orang nie mempunyaibanyak persamaa .


  • kiteorang orang suke berangan
  • kiteorang suke mengutuk
  • kiteorang suke melawa
  • kiteorang selalu perasan
  • kiteorang suke kentut paling kuat
  • and lastly kiteorang sentiase bersama :)

tapi sayangnye semua tu dah berlalu and tak kan kembali . we have our own life . semua dah tak macam dulu . aku shared kat korang cerite yang tak menarik nie sebab aku nak korang tahu diaorang nie orang yang betul2 aku sayang . entah la . sebelum aku melalut dengan lebih lagi . saye akhir ucapan dengan 
THE END :)                                        

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post