Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
hanya dia ):
Tuesday, 6 December 2011 | 12:12 | 0 Rain[s]
dah 2 hari aku gaduh dengan dia . tak mesej tak call . setiap mase aku pujuk dia , sebab aku tahu salah aku . aku sayang sangat dia tapi aku tak tahu macam mane nak tunjuk kan sayang aku kat dia . tiap2 hari kiteorang gaduh . dia dah bosan ke dengan aku ? dalam hidup aku hanye sayang 2orang lelaki . arwah ayah aku dan DIA . tapi kadang aku terkilan dia layan aku macam sampah kebelakangan nie , dia lebihkan kawan dari aku . sedih sangat dia buat aku macamnie . dulu aku tekad memang tak akan menangis sebab lelaki tapi dengan dia aku lemah . setitik air mate jatuh ke pipi  baru aku tahu betape dalamnye sayang aku kat dia . dia tak tahu ape aku rase . memang sakit kadang salah dia tapi dia tak buat pape untuk aku . dia tak pujuk aku sedangkan aku mengharap dia pujuk . seorang perempuan memang suke dipujuk sebab tu orang kate perempuan itu manje . entah lah , sesetengah mase aku give tapi aku kuat ! aku tak nak kate2 yang tak sepatutnye keluar . walaupape pun aku hanye nak dia tahu satu benda yang AKU SAYANG KAMU :(

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post