Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
gengster sekolah :)
Monday 12 December 2011 | 09:48 | 0 Rain[s]

Assalamualaikum . . ? dah lame aku tak updates blog . hihi . ehh nak cerite nie . walaupun aku mule2 takut nak pergi sekolah tapi lame-kelamaan jadi gengster pulak kat sekolah tu .  hehe . waktu form 1 . mule2 masuk sekolah  aku jadi pengawas percubaan selame 3bulan . waktu tu semua peraturan sekolah aku ikut . sikit pun tak langgar . korang bayangkan , sekolah aku form 1 and 2 sesi petang . balik pukul 6.45 petang . budak biase rehat pukul 3.30 sampai 4petang tapi pengawas pukul 3.20 sampai 3.30 petang . 10 minit je . makan pun tak sempat . dah bosan agaknye . naik form 2 aku ponteng sekolah la , ponteng kelas la . kalau ada spokecheck  cepat2 aku bagi tahu budak2 nie . kalau diaorang ponteng aku yang bagi tahu tempat2 save .  1 hari tu aku tengah lari dari cikgu . ada mamat comel tu baru nak usha aku tapi alamak tak sempat nak ambik no cikgu dah datang . sedih gile ! malangnye perbuatan jahat aku tu membuatkan akhirnye aku berhenti jadi pengawas . 

  Naik form 3 . aku sekolah asrama. baru masuk 2 hari aku dah ponteng . orang outing , aku balik rumah . budak asram balik pukul 6petang sampai aku balik pukul 12malam  la . memang sekolah tu aku buat macam bapak aku ada share la . hihi . budak perempuan kat sekolah aku tu mane nak fly kelas . daripada aku tidur dalam kelas baik aku tidur dalam dorm . tak sakit badan . ngee ~ bile aku couple dengan budak same sekolah . dengan balak pun jadi fly . hesih teruknye . malam2 orang tidur , aku dengan kawan2 buat rombongan date . bile kantoi dengan waden siap main keja2 :)

  Entah la , cerite banyak2 pun tak baik , cerite keburukan sendiri kat orang . ini semua sebagai pengajaran hidup saheje . tak de gune pun fly . dah buat baru nak menyesal . baik tak payah . alah kite manusia sentiase melakukan kesalahan . tak bermakne  kite tak boleh berubah . walau pape pun . aku rindu geng2 aku ( smk sri permata and ssns smk zaba ) walau kite ditakdirkan jumpe sekejap tapi korang sentiase dia ingatan . DAH ! APE AKU MEREPEK NIE SETAN ? hehe . . OKBYE ! :D

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post