Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
egokah aku ??
Thursday 15 December 2011 | 19:02 | 0 Rain[s]
SYAFIQ ANAK RIDZLAN <3

 Ok ada something aku nak tanye nie . perempuan nie seorang yang macam mane ? kalau korang sayang perempuan tu sebab ape ? and kenape ada kalangan korang curang ? sebab ape ? ape motif korang ? kalau korang sayang awek korang kenape buat macam ? urmm . pelik lah . ye lah pemikiran lelaki tak same dengan perempuan kan ? so aku sentiase berfikir ape yang bermain difikiran jejake-jejake diluar sane . wahh !! haha

Ok aku perempuan so as usually everyone know that perempuan nie memang seorang yang manje , kuat cemburu kadang , prihatin and comel . Bagi aku lah kan , tak tahu korang . hihi ( macam angkat baku sendiri je aku nie ) tapi ada sesetengah perempuan LEBIH EGO DARI LELAKI . and aku rase aku lah salah satu orangnye .

Kalau hati kite dah dilukai dengan sesuatu agak sukar untuk pulih . Bukan nak mengunkit or berdendam tapi  bukan senang nak lupekan . betul ? alah kalau kaum lelaki memang tak setuju ! everytime aku gaduh dengan si DIA mesti aku tak mesej dia selagi dia tak mesej aku or selagi dia tak pujuk aku macam mane yang aku nak and aku tak kan layan dia . kalau dia buat pape , kadang aku cepat melenting lah . asik nak naik angin je . paling best perli2 dalam fb :)

Kejam sangat ke aku buat macam tu kat dia ? aku bukan ape , kadang aku bengang doe dia pujuk aku ayat same je ' SAMPAI HATI BB BUAT B MACAM NIE , BB TAK SYG B KE ? '  tak pun dia just hantar mesej ' BB ! ' lagi best dia tiru ayat aku bile nak pujuk aku . lagi laa . aku nak jugak dia pujuk aku macam aku nie princess sinderala ke . baru lah syok . baru lah aku cair dengan dia . haha . 

Entah lah wei . biase lah cik enna vee kau nie kadang kuat jugak berangan . ehh gurau je . dah la . nanti cerite panjang2 buat gaduh je dengan dia . tapi aku ada 1 benda nak cakap kat dia . korang nak bace ke tak korang kene jugak bace . ! dah masuk blog aku WAJIB bace sampai HABIS !  ini arahan bukan permintaa !!

B WALAUPUN AKU GADUH DENGAN KAU KE , AKU TETAP RINDU AND SAYANG KAU B . YOU ARE MY ONLY BOJAN B ! AKU PEREMPUAN KAU KENE FAHAM NALURI PEREMPAUN , AKU SERBE SALAH DENGAN KAU SEBAB MALAM TADI AKU LETAK PHONE  BILE KAU TENGAH CAKAP . HARI NIE AKU TAK TIDUR SEHARIAN SEBAB NAK TUNGGU KAU ONLINES NAK MINTAK MAAF SEBAB AKU TAHU KAU SENGAJE OFFKAN PHONE . B ! AKU MINTAK MAAF YE . PAPE PUN AKU STILL SAYANG KAU . BYE KECIK <3

ps : bile kite nak macam dalam gambar nie b ? ngee ~

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post | New Post