Status ; I HOPE YOU LIKE THIS TEMPLATE. DONT REMOVE CREDITS!
Beautiful Flowers
eee rumah hantu :(
Saturday, 9 June 2012 | 08:48 | 0 Rain[s]
aku ingt lagi waktu form 1 aku masuk rumah hantu dekat jom heboh bukit jalil . itulah kali terakhir aku masuk rumah hantu , gile lame tu . mule2 bile bapak aku ajak macam bagus je aku setuju . konon2 nye berani la . yelah dulu darjah 4 aku pernah masuk jugak tapi hantu tu dalam pagar , setakat jerit2 je . ingatkan same . sekali aku masuk hantu2 dalam tu semuanye merayap2 . ada yang datang dari belakang , ada yang datang dari depan . takut gile la . ada 1 hantu nie boleh datang dekat aku , dengan tenage datang dari mane tah aku tolak 12orang sampai diorang terhimpit , tah kaum ape , bangse ape aku tak fikir . yang aku fikir MENJERIT DENGAN SEKUAT2NYE . kesian awh diaorang . tapi kelakar . ada adik kecik tu rileks je ketuk kepale hantu tu . gile berani . aku sebelah dia dah menjerit2 . keluar suare perempuan aku . hahaha . tapi takut2 pun aku teringin nak masuk rumah hantu lagi . jom la pergi fun fare masuk rumah hantu . korang ajak aku on tapi cuti sekolah la . aku kan budak asrama , hmmm :(

Bonjour
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit.
italic underline bold Link

Old Post